Post by viesneetdahanme on Mar 8, 2022 6:26:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ World Flipper ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World Flipper IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver VIP-status ▞▞▞
▞▞▞ World Flipper 2022 version ▞▞▞
Det er super sjovt, og grafikken er fantastisk, og det er bare en helt ny oplevelse og tilgang til spil!
Spillet er sjovt. Mindre statisk sammenlignet med mange andre mobilspil. Men efter dag 1 får jeg tonsvis af "uventet fejl, vender tilbage til titelskærmen" pop-ups under belastninger. Jeg mistede endda udholdenhed, der ikke blev refunderet for at gøre fejlen. Indtil fejlen er rettet, skal du give en lav vurdering.
En virkelig sjov og vanedannende kombination af klassisk flipperspil og gacha anime rpg!
Gameplayet er sjovt, men spillet ser dårligt vedligeholdt ud med dårlige oversættelser (eller ingen), censur. Gør mig bekymret for fremtiden for dette spil. Jeg vil blive ved lidt og se, om de løser disse problemer, eller om jeg er væk.
Så sjovt! Jeg elsker kunststilen og gameplayet. Historien er ret grundlæggende, men stadig unik nok til at holde min interesse. Gacha-spil med 5% regnbueindkaldelse. Hvilket er meget generøst i betragtning af den nuværende tilstand af mobilspil. Jeg er normalt ikke fan af våbenindkaldelser, men de er ikke 100% nødvendige, de har deres eget indkaldelsesbanner og koster halvt så meget som enhedsindkaldelser. Igen, meget generøs alt taget i betragtning. Dette bør vurderes meget højere! Jeg er meget imponeret.
Spillet er virkelig unikt og sjovt at spille. Jeg har dog problemer med det. Jeg ved, at spillet lige er lanceret, men jeg får en masse uventede fejlmeddelelser, og spillet ville blive ved med at slikke mig ud til titelskærmen. Jeg håber, at dette snart bliver rettet.Jeg vil gerne spille og nyde dette spil fejlfrit eller i det mindste tæt på fejlfrit.
Jah, jeg er lidt færdig med dette spil, jeg har spillet siden spillet droppede og har aldrig fået en bannerenhed, skulle ikke have spildt min tid på et spil, der ikke har medlidenhed, var allerede ved at kede sig med spillet, men lavede 130 ruller og fik ikke Sera slog det lidt ihjel for mig, til næste spil tror jeg.
Masser af sjov! Det er ikke fuldt oversat til engelsk, så jeg kan ikke læse nogle ting (såsom præstationer), og karaktererne taler ikke engelsk, men de vigtige ting (såsom karakteroplysninger) er oversat og let at forstå, så jeg har stadig givet fem stjerner . Det ser ikke ud til at betale sig at vinde spil overhovedet (selvom du har købsmuligheder, hvis du vil have dem), og der er ingen annoncer, så jeg har uafbrudt gameplay. Hvis du vil have en unik RPG-oplevelse, anbefaler jeg dette spil.
Stickman Revenge: Demon Slayer Action jff
Jeg nyder spillet, det er sjovt og unikt. Men folk klager over ingen reroll, censur og ikke så mange belønninger som jp-versionen, der stinker, men hvem bekymrer sig i sidste ende. Mit hovedproblem er pludselige nedbrud med en fejlmeddelelse under indlæsning af skærme. Og også den engelske oversættelse er ikke den bedste...for mange tilfældige mellemrum og tilfældige ting, der gør teksten forvirrende. Andet kloge fantastisk spil har bare brug for et par rettelser.
For nu giver jeg den 3 stjerner. Gameplayet er godt, rigtig godt design og meget sjovt. Problemet er, at du IKKE KAN finde perler så let, du kan kun få det på historie og præstation, men præstationen giver kun 5 og 15, hvilket ikke er nok, så vær venlig at rette det til F2P-afspiller.
Smuk kunst både pixel & amp; illustration, ret sjovt gameplay, men team comp lidt forvirrende, også oplevelsen er ikke størrelsen værd, det er latterligt stort til flipperspil & de har ikke meget karakter
Ikke overbevist om, at de fremhævede bannere rent faktisk har øget priserne, da Kakao er skitseagtig. Sammenlignet med lignende gacha-spil er prisen for pulls ekstrem høj, og der er ingen skam. Håber der snart kommer ændringer, men jeg regner ikke med det.
Måske min sidste redigering.Jeg vil sige, at spillet er fint som et gacha-spil og vil holde dig underholdt med dets unikke pinball-twist i gameplayet. Gacha-systemet er omkring gennemsnittet for et stort gacha-spil, hvilket betyder, at det er moderat muligt, at du ikke vil trække den enhed, du ønsker. Valutaen tager et stykke tid at akkumulere, selvom de var generøse med gratis indkaldelser i en periode. Der vil være et pick and pull skamsystem, som dog vil hjælpe, da F2P hording perler til gode bannere stadig kan være vejen til at overleve.
Dette spil... er legendarisk. Jeg elsker det. Bliv ved.
Jeg er meget imponeret over programmeringen. Jeg ville elske at se, hvordan I regner for accelerationen af de faldende karakterer. Den måde, spillet også gemmer staten på mellem co-op- og solo-missioner, er imponerende. Sprites er fantastiske, og historien er sjov. Sværhedsgraden er stor for nye spillere. Jeg vil gerne have, at udholdenhedspriserne bliver ændret for at give mulighed for flere kørsler, men alt i alt endnu et fantastisk mobilspil fra Cygames.
Sjovt spil irriterende opdateringer. Hver opdatering jeg får "skal opdatere software" gå til play store og ingen opdateringsmulighed... Super irriterende!
Opdaterer min anmeldelse, idk hvad der skete tilsyneladende var der en større servervedligeholdelse, jeg først hørte om det efter, men det fiksede bestemt forsinkelsen, og spillet kører langt mere glat, og jeg har ikke fået en fejl. Det er dog stadig lidt langsomt mellem quests, men det er kun et sekund eller deromkring længere for mig. Spillet er sjovt, hvis du kan lide pinball-aspekterne, men gacha-hastighederne er latterligt svære, og der er ikke en anden mulighed end at slette hele din konto, men det er et sjovt, sødt spil!
Fjernede funktioner, censureret karakterkunst (hvilket ikke engang er særlig skandaløst i første omgang)... Ikke en fantastisk lancering. Jeg så meget frem til dette spil, så jeg håber, at disse problemer kan løses hurtigt. Edit: Efter lidt over en måned er spillet blevet meget bedre, og jeg har store forventninger til fremtiden. Jeg håber stadig, at vi en dag kan se den originale karakterkunst på Global.
Ret sjovt, men der er et ret stærkt loft over ting at gøre, når du er færdig med den forholdsvis korte kampagne. Det er sværere at udføre EX-tilstanden (dybest set kampagne i hård tilstand), ja, men sværhedsgraden er temmelig betydelig og kræver noget temmelig hård slibning. Oven i købet er det ikke rigtig nyt indhold, bare kampagne igen. Konceptet og præsentationen er dog fantastisk, jeg synes bare der skal flere events og flere måder at få ædelstene på.
God sjov fusion af genrerne. De mister et point for at være en åbenlys Hero Grinder, men spillet er sjovt. Niveauerne skal dog være længere. 2 scener er hurtig og nem at samle op og lægge fra sig, men der burde være et længere sæt for folk, der ønsker at investere lidt mere tid og ikke automatisk spille alt.
Det er en skam, at selvom dette spil er sjovt, så kan jeg kun mærke, at dette spil hovedsageligt er et pengeskab. Hvorfor blev fjernelse af QoL-funktioner såsom rerolling og endda gå så langt som at ændre originale karakterdesigns prioriteret frem for grundlæggende oversættelser i spillet? Når jeg prøver at læse nogle færdighedsbeskrivelser, kan jeg ikke forstå det. Og efter at have sammenlignet jp-versionen af spillet med vores glansløse lokalisering, kan jeg ikke lade være, men føler mig lidt jaloux over, at de får en bedre oplevelse med at spille spillet
Når du er nødt til at nulstille og gen-downloade 3 gig bare for at prøve at få en karakter, du foretrækker, efterlader en dårlig smag, tager for lang tid på steder, der allerede har ret afskyeligt internet som AUS. Jeg vil gerne blive ved, fordi spillet ser ud til at være anstændigt, men jeg vil også gerne have et hold, som jeg foretrækker uden at skulle bruge 30-45 minutter på at rulle igen hver gang. Det med censurering er vel ikke en stor sag, men hvis det kan komme af lovene i de lande, du udgiver det, hvorfor så bekymre dig om at ændre det?
Opdaterer min anmeldelse. Siden jeg endelig var i stand til at linke min konto og komme ind i spillet, har jeg nydt det. Nogle af nivelleringssystemerne virker en anelse unødvendigt komplekse, og de 3-stjernede og lavere karakterer ser ud til at være smid væk. Men jeg forstår, at et FTP-spil skal have incitament til at købe i spilvaluta. Ellers er kunststilen og gameplayet behageligt, og jeg føler mig ikke personligt forpligtet til at købe spil. Det er et godt afslappet spil og en sjov tilpasning af pinball-mekanik.
Hvad angår cygames-porte, er denne ret god. Det er stadig åbningsuger, så jeg er usikker på, om de vil lave den samme slags ting som JP-versionen, men for så vidt angår det, er det noget åndssvagt, sjovt. Det kan blive intenst, hvis kampene er op ad bakke, og jeg er ret sikker på, at der er en enorm meta af gitter og karakterer som Granblue Fantasy, men overordnet set nyder jeg oversættelsen og den samlede levering af det hele.
Frygtelig lokalisering, da de fjernede QoL-funktioner sammenlignet med andre versioner såsom reroll-funktionen. Region låst på globale servere, hvilket forhindrer venner over hele verden i at spille på et spil, der er afhængigt af multiplayer. Originale kunstværker blev også ændret på en så dårlig måde, at det nemt kan ses, og det er skurrende. Hvis du kan, skal du hellere spille en anden version, såsom JP. Denne version har rov taktik og er klart ringere.
Okay, opdatering fra 3-stjernet anmeldelse. Jeg genstartede spillet, ryddede op i nogle filer for en sikkerheds skyld og kom tættere på wifi. Uanset hvad, er den eneste skærm, der tager 20-30 sekunder at indlæse, sejrsskærmen. Alt andet kører rigtig godt. Karakterer er anstændige samt Story anstændige indtil videre.
World Flipper Akcja oily
Første gacha-spil, der fik mig til at blive ved. Elsker gameplayet, meget kreativt! Jeg er allerede investeret i historien med dens sjove karakterer.Jeg kan ikke sige, at jeg helt forstår, hvad jeg laver, og hvordan man bygger et hold, og hvad der er godt... men måske finder jeg ud af det til sidst. Edit: De tilføjede at ændre sproget på titelskærmen! Jeg ved, at det er den globale version, men det ville også have været rart at have japansk som en mulighed.
Ok, så efter to dages gameplay kan jeg tale om dette, kom til den tredje verden, lavede nogle begivenheder, ryddede 100 % EX den første verden og så virkelig på historien. Dette spil er sjovt. Jeg elsker den måde alt opfører sig på og følelsen af progression. Min eneste bekymring er, at det ikke bliver til noget, der bliver gentaget. Jeg har også nogle gange fundet nogle fejl i tekstboblerne, men jeg er sikker på, at de vil blive rettet. Bortset fra det, ville jeg have elsket at se nogle animationer køre! 4,5 stjerner, men vil klare 5.
Positiver: Artstyle er smuk og unik, meget flot UI, historien er ret fin, og Gacha-enhederne er meget rigelige. Negativt: 24 timers låst genrullning, oversættelsen er ufuldstændig, og de fleste beskrivelser er forvirrende, og indlæsningstiderne er lidt dårlige for den type spil, det er.
De faktiske kunstportrætter er flotte. Spillet mangler meget glans. Jeg ville ikke engang kalde dette flipperspil i stedet for dette er Rpg Breakout og Atari breakout er nok sjovere end disse overflødige mekanikker. Hvis Kakao eller Cygames ser dette, så send mig venligst en e-mail, når du krydrer spillet til faktisk at være noget sjovt. Også 2d sprites er forfærdeligt færdige. Det ser ud som om et barn har tegnet dem, og det meste af tiden kigger du på 8 bit sprites. Hvorfor ser fjender sejere ud end karakterer??
Jeg elskede dette spil, indtil en meta-build blev næsten universelt brugt. Det er ikke et problem for co-op, det er bare jeg personligt hader at se alle bruge det samme hold for at få topscore.
Dette spil har et unikt koncept, og jeg kan godt lide den mere detaljerede, ikke-pixelerede kunst. Det, jeg føler, at dette spil mangler, er mere afslappede co-op-aktiviteter og tilpassede primære karakterer. Dem i historien er generiske og/eller irriterende. Grundspillet er ikke så dårligt.
Sjov RPG/flipperspil hybrid, anstændig kunst og musik. Efter mange rerolls stiller jeg spørgsmålstegn ved, om 5-stjernet karakter gacha-raten faktisk er 5%, det føles mere som 2% i min personlige erfaring. Udholdenhedssystemet sørger for korte, men hyppige legesessioner i løbet af dagen. Vær meget afslappet med dette spil, og du vil have det godt
Det er anderledes, det giver jeg dig. Jeg er normalt dårlig til enhver form for ressourcestyring, så indstillingerne "Anbefalet" og "Automatisk" er praktiske for mig. Hvad angår al den klage fra de tidlige adoptanter om, hvad der blev fjernet, så kan jeg ikke gå glip af det, jeg ikke vidste var der. Klager du over mere beskedent tøj? Vær venlig. Hvis din glæde ved spillet rent faktisk afhænger af tegneseriespaltning, har du spillet af de forkerte grunde.
World Flipper Action nuw
2* for nu, fordi gameplayet i det mindste er sjovt, men det har så mange problemer, at jeg vil have dem løst hurtigt. Jeg vil øge mine vurderinger, hvis disse problemer er løst: (1)Knap til let genrul, der var til stede i andre regioner, men blev fjernet i globalt. (2) Karakterkunst er censureret. (3)SEA startkontobelønninger er mindre end i NA startkonti. NA fik ekstra 1k perler, men SEA fik kun 300 perler. Venligst Kakao ødelæg ikke dette meget sjove spil. Løs venligst disse problemer så hurtigt som muligt. Tak!
Dette RPG er bemærkelsesværdigt godt til et Pinball-spil. Du læste det rigtigt. Det er Pinball, men med RPG-elementer. Der er teambuilding, Story Mode, Multiplayer og daglige login-begivenheder. For et spil, der lige er udgivet for en halv måned siden, er det meget poleret. Der er et par oversættelsesproblemer, men hvis du følger r/worldflipper, vil du få svar på alle spørgsmål. Selve spillet har faktisk en virkelig fantastisk guide i spillet, der er skabt til at ligne en manga. Det er unikt, og jeg elsker det.
Sjovt lille spil med nogle grelle problemer. Indlæsningstider er blandet, du har en meget lille mængde udholdenhed og etaper bruger meget mere, end de burde, 1 etape vil bruge cirka 1/3 af hele din udholdenhedspulje, når du lige er startet. At få en 5* helt har flere lag af RNG, så held og lykke. Gameplayet er meget grundlæggende for et flipper-spil, og du kan kede dig ret hurtigt og bare køre automatisk hele tiden. Alt er dog ekstremt poleret.
Fantastisk spil; Jeg er afhængig! Der er dog et problem med, hvordan nyheder i nyhedssektionen vises på min telefon; Jeg kan ikke læse oplysninger, der vises i tabeller. Jeg bruger en Samsung Galaxy A51 5G, hvis disse oplysninger hjælper.
Det ser ud til, at min tidligere anmeldelse er blevet slettet. Spillet er sødt og sjovt, men det er under en udgiver, der er lidt kendt for at være uvorne (næsten på samme niveau som nexon). 24 timers nedkøling med afmelding af konto), kunstcensur, SEA/OCE modtog færre præregistrerede præmier (helt ærligt, det er virkelig rodet lol), og løbende nedbrud og fejl, der endnu ikke er blevet rettet.
Det er en frisk tilgang til et spil, og jeg nyder at spille det indtil videre! Mange af de fejl og tabte skærmproblemer, der skete ved lanceringen, er blevet rettet, og spillet kører allerede mere jævnt. Jeg håber at se nogle begivenheder, for der er virkelig ikke noget udover historien og daglige fangehuller. Udholdenhedspuljen er også meget lav, så jeg kan kun nå et par løb, før jeg skal købe mere udholdenhed. Det ville være rart at få flere stammer recovery potions dagligt for at fortsætte med at spille spillet
Jeg havde aldrig forventet, at en Pinball RPG-hybrid ville fungere så godt! Det er virkelig sjovt og ret generøst til et spil af gacha-typen! Kan varmt anbefale det!
Spil er sjovt, men priserne er latterlige! $25 for en enkelt 10 pull!!?!?!? Og $40 giver begivenheden dig ikke 20 pull!?!?!? Dette spil får du ikke engang 10 træk værd af ædelstene for at rydde et kapitel, det vil tage 3 kapitler at komme i nærheden af så meget! Venligst kakao-spil fix pris- og belønningssystem. Gør det som $10-$15 for 10 træk, og giv os gerne 750 eller 1500 for at rydde et kapitel pls!